24h購物| | PChome| 登入
2004-10-20 20:41:16| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大家眼訓嘛?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好眼訓呀...
因為訓覺個陣比人d電話嘈醒咗囉
係呀茹同佢個同學(墨魚丸)
之後又傾咗陣
點幾打嚟5點幾又打嚟
唉...
佢地冇訓到tim呀
傾到電話都冇電呀=.=”
不過佢地要測驗呀
咁快測驗咖~
希望佢地測得好d啦...

第一二係英文呀
有ers
因為我冇睇到本書
所以係堂上即刻睇
之後又做返個練習
時間啱啱好呀~
呵呵呵~~~

之後係i.s連堂
要quiz呀>.<
不過好易姐(賴叻~一陣派咗好低分就樣衰啦...)
呵呵呵~
一後我地上堂個陣
dicky dee dee調咗上嚟
佢同旻勁玩勁罵交
係勁好笑囉~
呵呵呵~
開心嘅i.s

music堂又聽opera
大佬...
幾時聽完呀?
勁唔鍾意聽依d music>^<

maths肥陳又係到嘈
佢話佢唔講咁多example
咁樣冇咁悶喎...
不過到宜家我都唔明佢講個d野
第5課真係唔多識lor...
唉~

lunch係snowie屋企食
我地又發顛啦~
haha~

之後嘅中史同中文都係到做maths hw
肥陳嘅功課
聽日交啦~
有條唔識做...
聽日抄啦~
呵呵呵~

返到屋企又同佢地傾咗一陣電話
好無聊呀其實我地講個d野
呵呵呵


台長: julia’”
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文