24h購物| | PChome| 登入
2005-07-26 03:49:04| 人氣212| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

貝澳宿營記趣‧「女神」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前言:

這篇是寫俾自己同其他參與既朋友仔第二時睇既,等第二時可以想返起呢個夏天做過d嘜,所以是用流水賬式寫發生過既事。今次宿營發生過的趣事主要有:鋤大D‧一回一餐\麥記、打麻雀志偉哥自摸手指公杉刺、青島罐裝舉命啤、鋤大D‧一回一隻香蕉,當然還有我所信奉既「麻雀女神」啦!(睇完之後如果有錯字錯句錯內容,請提一提我)

正文:

宿營日期:22/7/2005 - 24/7/2005 (三日兩夜)
宿營地點:大嶼山貝澳
參與友人:肥洪、李榮、Bonnie、 志偉哥、Tommy、Grace、Heidy、Raymond、Phyliss & 我


7月22日

項目一:出發
準時的人通常都會受到懲罰,這一次我做左要受罰既人,等了十分鐘。當肥洪、李榮等一班人到達碼頭時,以為所有人都到齊,但是原來志偉哥遲大到,我們唯有先搭船入梅窩再等佢。

項目二:鋤大D‧一回一餐麥記
乘船前往梅窩途中,由於船程都要成粒鐘,我們就玩起了鋤大D。齋玩大家都無咩興趣,有人提議一回一餐麥記,大家即時顯得興致勃勃,不過我卻有些膽怯,因為我不嬲運氣都比較差。但事情永遠是出乎意料的,第一回過後,我的午餐就有著落了,哈哈哈,多謝哂Tommy。原本想見好即收,但輸了的不服要複灼。第二回由肥洪勝出,Bonnie請。到達梅窩後,就隨即到麥記用餐,邊吃邊等志偉哥。

項目三:渡假屋
待到志偉哥到達,買齊食品飲品日用品等物資後,我們就乖的士前往貝澳。入到我們所租的渡假屋,大家第一個印象就是:嘩!好唔掂啊!不過算啦!都入到來,安頓好後就出去外面玩吧!

項目四:有如澳門黑沙環的海灘
約下午六時,我們出發去附近的海灘游水,去到看到第一眼,唉!又係失望!好污糟!不過在幾位女仕強烈渴望落水的情況下,除了Tommy、志偉哥外,大家都落水玩了,其實都玩得幾開心架,不過太陽下山後就好凍囉!離開時,還見到兩頭牛在沙灘散步,都幾浪漫架佢地~~

項目五:燒烤
其實燒烤並沒有什麼好記,只是我又有機會發揮我呢位「燒綿花糖小王子」既燒綿花糖技藝罷了!燒完之後,肥洪送Heidy出碼頭搭船返家。

項目六:大戰四方城(一) ‧志偉哥自摸手指公杉刺
食飽飽當然要開工啦!竹戰一觸即發,李榮和Bonnie 一組,志偉哥同肥洪一組,Tommy獨力出戰,而我則不敢落場打但又想玩一兩鋪,所以選擇同功力強勁的Grace一組。結果當然是我有眼光啦!無睇錯,麻雀檯上的Grace果然係我所喜歡的那類女子,願意同我分享佢既成果的那類,哈哈哈,Grace果係係一個「女神」!在竹戰期間,發生了一件趣事,就係志偉哥自摸一鋪八翻牌之後一手拍落張檯度手指公杉刺,最慘既係俾幫手拔刺既肥洪同借出眉"Kim"既Grace各屈左一餐,贏埋都唔夠請。

項目七:Drink Time ‧ 青島罐裝舉命啤~~
約三時,Drink Time開始,一於飲聖佢。這次終於嚐到肥洪同李榮兩個酒桶所推崇的青島啤酒,點知我喝了半杯就覺得d氣頂住個胃,好唔舒服,仲要一下子飲埋餘下一杯半,簡直想死!面對呢種罐裝青島,就連肥洪同李榮都話好唔掂,肥洪更要用朱古力奶解一解酒。Drink完之後,大都去睡了。第一天至此結束。


7月23日

項目八:被肥洪轟醒出去食野
由於床既空間問題,睡得差常差!睡了幾個小時十一點都醒左,是不情願地醒左,呢個時候Tommy同志偉哥已經離營,Tommy要趕船過大海,而志偉哥則話要去踢波喎~~ 肥洪也醒了,並且離開張床,騰出寶貴的空間,食佢既早餐。我則繼續訓,但在一點至兩點間,我不斷被肥洪滋擾,最後終於敵不過佢,同佢行左出去食野。

項目九:出梅窩接Raymond & Phyliss
吃過不過不失但好大碟既午飯後,我同肥洪就搭車出了梅窩碼頭接Raymond 同 Phyliss,船未到,我就同肥洪逛了入銀礦灣,我想起了以前的好多好多的往事。等到Raymond 同 Phyliss到步,我地就買齊打邊爐既食品用品回渡假屋去了。返到去,個個都好似只係剛剛睡醒,那時大約四點。

項目十:貝澳著名既士多:富瑤士多,黑店一間
睇左一陣香港對曼聯,之後就出發去踏單車,在富瑤士多租單車,一小時十元或一日三十元,大家都想踏耐些,於是就租左成日。嘩!問題就出現喇!我們踏了一小時左右就踏完所有可行的路,唔踏出公路,貝澳就真係無地方好踏,三十元真係俾佢騙左...幸好最後同佢講數,起佢舖頭拿返$70野,如果唔係就血本無歸喇!

項目十一:大戰四方城(二上)、打邊爐
回到渡假屋,開始第二回竹戰,我仍然與女神Grace一組,打左頭幾鋪~~ 除了打麻雀的四人,其他人就去準備打邊爐d野,要特別鳴謝一下幾位女仕。預備好後就開始打邊爐喇,食到好飽啊,淨返好多丸狀物,要用遊戲方式搵人食埋佢,結果可憐的我食左七粒啊陰功!

項目十二:大戰四方城(二下)及 鋤大D‧一回一隻蕉
打完邊爐休息左陣就繼續竹戰喇。我、李榮、Raymond、肥洪則玩鋤大D,懲罰係輸左果個食一隻蕉。李榮先拔頭籌先食兩隻蕉,之後Raymond同肥洪發力,Ray仔最終食左3大隻,肥洪中段發力食足4.33隻蕉,我則末段乏力吃了2.33隻。當我吃第二隻既時候真係已經想死,可想而知肥洪食4.33隻幾辛苦。鋤完大D之後,因Grace要去沖涼,我就補上打麻雀,不過打左幾鋪就出沖左一鋪八翻喇,真係敗家,家產變負既同時,我信心全失,俾返女神玩。幸好,女神並沒有離棄她的信徒,最後仍然有錢分,哈哈!正明我眼光無錯,呢位女神信得過。

項目十三:Drink Time 2 ‧我真係醉喇
打完麻雀大約5am,我地開始玩遊戲飲啤酒喇,今次真係唔掂,無論玩咩遊戲我都係咁輸,真係醉喇,之後仲要分組玩獎門人果d接字遊戲,邊組有醉左之後反應極遲鈍的我就好似先輸一個人咁,真係sorry。約7am終於玩哂d酒,可以訓lu。

7月24日

項目十四:俾人拍門叫走、返香港
甜睡到11點半,被肥洪電話的響鬧吵醒幾輪轟炸吵醒了,起身準備走既野。十二點正,就有人拍門叫我地交屋,明明話一點架嘛,十二點就起度嘈,$@#$@。因此大家加快起床速度走人。宿營之旅至此結束。


去完呢次宿營之後,我想我盡可能都唔會再去貝澳宿營~~環境太差喇

台長: *陳飛‧飛塵*
人氣(212) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文