24h購物| | PChome| 登入
2004-03-30 20:25:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

><><><><><中國文化日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉~~唉~~唉~~
以上係我o係30.3日, 三點之後o既反應。
點解??三份paper ma,所以就有三個唉lor~

全日都係考文化,我全部都冇咩信心呀,有的仲覺得自己寫得好差~~唉
我覺得o的paper比起學校from吳先生果的好唔同,起碼深幾倍啦!!

卷一甲: 冇評論....唔通叫我做新聞鎬/會議紀錄咩......唉~~
卷一乙: 咁多篇,想睇死人咩?睇到中間就想sleep啦,講埋o的咩器官移植,悶到死。
不過,最好笑都係的問題。(第六篇提到'><><',請唔該o係第八篇找出來)
f> 卷二: 有個姓何o既女士,起勢咁叫人整容,叫我評論佢wo~
我諗佢咁鍾意整容,有兩個原因。
1)佢係開美容院 2)佢原本好好好好樣衰,整容成功後,好似niki咁索!
最後,我想講我對佢o既感想,佢有病!!

又有一個阿媽,起勢咁叫個仔快的生仔,又話佢唔負責......
我對佢o既感想??
好彩佢唔係我阿媽lor~~


.......唉~~~

台長: 尚未設定
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文