24h購物| | PChome| 登入
2004-08-30 15:54:43| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

菲律賓體測團

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢團有16個人,

個邊既教會對我地好好,

對我地好似貴賓咁,

間酒店都ok,

都好整齊, 但drity 囉,

佢地食既野, 好甜,

我係星期二病左,

淋巴腺發炎, 又發燒,

食左藥都冇咩事,

但我個日既行程我冇得參與,

mo 陪我so 佢都冇得去hahaha,

真係唔好意思,之後個幾日

我都可以參與其中,

真係好喇, 神既恩典夠我用,

之後因為打風有好多地方我地

都冇得去, 改左去mail 行街傳福音,

sat 我地搭船去左一個島,

搭船好似玩海盜船咁, 幾想嘔呀,

不過個度好靚, 有好大既十字架

係山上面, 好大既祝福, 係個個地方,

hk 都有就好喇,hahaha~~~~

我冇點買手信, 唔好問我拎呀~~~~

係個trip 裏面最大得著係

面對我自己既生命,

要面對好多野, 不過我相信靠住神

冇野唔得既!!

台長: Helen 痳婆
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文