24h購物| | PChome| 登入
2010-02-15 19:20:29| 人氣138| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新年到!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

 

 

今年的年初一

真係~

平凡中的不平凡~

 

雖然瑜姐姐第一年派利是唔係年初一

但都留底左資金比我地去玩

中午飲完茶的例牌節目

去睇戲

因為要配合我家的小孩

所以去睇公主與青蛙

大家都讀成青蛙與王子~

 

沒有估錯我D家姐又係戲院度訓著左

跟住出到黎問我地劇情

然後我地去左食野

不得不說我對而家大堂斜路的哈根達斯很不滿!!!

好似年初一出黎食野係我地唔O岩咁

一睇就知係D死靚仔唔願做野

真係掃興

不過同D阿妹都食得幾開心, 係我地自HIGH

 

跟住返去帝豪食飯

食完之後送上我遲來的生日禮物

希望會有人識貨鐘意啦

再陪我到漁人碼頭同屋企人唱K

係車上真係好凍呀

但係我聽到你的一句讓我心都暖起來

或者有D野係唔可以咁急

試著放慢腳步 慢慢等待吧

 

我覺得

我是生長在充滿家庭溫暖的小女孩

我知道這不是必然的

我好想把這種唔易得到的窩心帶比我身邊的男朋友

唔知O厘個人幾時先會出現, 幾時先會接受

 

這一夜

我地兩點離開漁人碼頭

出面好凍

可是心好warm

 

 

 

台長: Helena
人氣(138) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Family Heart |
此分類下一篇:年初二
此分類上一篇:一件憾事

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文