24h購物| | PChome| 登入
2004-02-16 00:18:14| 人氣194| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的生日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然今年既生日並沒有好好咁慶祝~
不過~ 都總會有一個難忘既生日囉~

番工就收到上面既花花...
嘩.. 星期四先收完..星期六又有..
真係... 哈哈~~

o係公司整心形古古力...
原來好易整架咋..

之後去左醫院陪男朋友仔...
不過~ 我因為太多野要買要整..
所以遲左成個鐘....
仲搞到佢嗚嗚嗚.... 唉呀..
我都知佢好悶.. 好唔開心..
不過~ 都估唔到佢鳴鳴囉... 真係小朋友...

我收到既禮物... 都o係埋上面喇...
又係一對架... 好靚架... ^_^

去完醫院去左搞好好朋友食飯...
一餐普通雲吞面既晚餐...
都已經好似唔記得左自己係生日女lu..

番到屋企就當然有蛋糕切啦~~
擺位映相都映左好耐..
又映左好多幅....
好搞笑囉~~

到左今日....星期日...
男朋友仔就自己話要出院..
不過~ 醫生都冇咩反對~
但係~ 就要日日洗傷口囉...
咁都好過留o係醫院啦~


講到尾.. 都係想男朋友仔快d好番....
仲有既就係...
希望人人身體健健康康~~ 開開心心!!!!!
呢個就係我既生日願望喇~ ^_^

台長: 開心寶寶 ☆_☆
人氣(194) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文