24h購物| | PChome| 登入
2005-09-25 21:15:59| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

on9政府部門s..//小聚.....(9月22日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9月22日:早上俾阿媽鬧醒左,望望個鐘,九點了,決定不上了,繼續訓,訓到十點又被阿媽鬧醒,之後去食早餐,飽飽地。
早上有好多地方要去,先打的去山頂,阿媽去囉藥;再打的去荷蘭園影印和去婆仔屋附近那個好像叫“社會工作局”的交野;之後去南灣財政局諗住同佢理論點解我要交稅,真的打算去嘈一交,因之前媽打過電話去,有個男人答得唔多負責任,點知問問門口個野,佢話呢封信的目的只是講聲你知一到這個額的話就要交稅,又七五折又剩,簡直onX!政府專做埋D無聊野!
又要去高士德那個找工作叫什麼局的搞些東西,那個政府部部門沒有一個是做野的,得櫃台有兩個人做野,後面有一大班人食緊野,連保安都是懶洋洋地坐在老弱人仕的坐位上,政府養了這麼一班的垃圾“公務員”,簡直是寄生蟲!但想想下,我在暑假期間不就是其中一條嗎?沒有啦,是沒人給東西我做而已~
再睇完衫就回家了,兩點又出門返學校了,因三點助教約了我們講講明晚開會有咩講,買左個飽,係台山街市巴士站等巴士時,係對面見到kamen,順便俾埋個clarinet頸佢,再幫我交俾“師姐”。
返到去實驗室,就一直睇佢做點實驗,又聽佢介紹各先進儀器,原理等,又狂問問題,還可以應付吧~發覺d實驗比我想像中還要煩!好搞笑,個助教講“nitrite”,佢係讀做“拉柴”。
成六點先走,中午只食左個飽,超肚餓,返去即食飯,唔夠飽,又煮左個公仔面,之後一路聽歌一路係sofa上訓,訓唔著,等到咁上下便出去了,今晚又和理乙之友小聚呢!
今晚六個人黎齊晒呢!小葡剛從埃及比賽完回來,有手信呢!但我最有興趣的都是照片,見到金字塔同Sphinx就興奮了!我都想去!
今晚唔錯呀,難得自己又可以嘻嘻哈哈咁,又口快快咁口不擇言添~今晚阿婷話佢出糧所以佢請呢!唉~真好!人工已到了要交稅的金額,我同黑鬼雖稱不上失業但就係窮光蛋兩名。再叫renee聽朝幫幫忙電一電醒我,聽日要去污水廠打水again,Dickon說Dr. Shim都會一起來,那更不能遲到了!
之後十二點度叫黑鬼車我去十六舖德興火鍋,jill佢地任食火鍋,我去坐坐,再同黑鬼約可能等陣會篤波喔!我去到都只係打jill部機,好過癮!好快走了,jill說去回力旁的商場地下篤波,再打埋俾黑鬼。
眼眼地訓,我同黑鬼都呆呆滯滯咁,篤左唔夠一個鐘,走了,回到家不用想太多了,直接去睡。

台長: 草原日記
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文