24h購物| | PChome| 登入
2010-06-18 22:24:10| 人氣327| 回應0 | 上一篇

寶貝出世啦!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

寶貝囡終於係6月10日出世啦~佢比預產期遲左一個星期先出世!!!

記得果日朝早落超級大雨,心諗都係遲多一日先上山頂催生,點知訓訓下個心仍住仍住,最後都係決定上去,上到山項檢查完之後就要辦入院手續,老公陪我食中午後,我就開始要吊催生針啦~成個下晝就係咁望住個天花渡過!!!時間真係過得好漫長,醫生巡房GE 時候話大概當晚就可以生~到左7點幾阿爸同阿媽上黎探病,果陣時真係痛到我不得了,等佢地走左之後終於忍唔住叫護士,檢查後原來可以生得~真係講都唔信呀!!!!!

經過個半鐘ge 努力,囡囡出世啦~第一時間打電話通知老公.....佢竟然唔相信我生左,因為我把聲實在係太精神啦.....呵呵!!!!果一刻真係好興奮!好想快d 同老公分享,係我休息ge 時候囡囡一直係我身邊....諗起朝早仲係我個肚踢黎踢去~而家就訓係身邊,果陣感覺真係好特別!

而家又有另一個身份~做媽咪!

台長:
人氣(327) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文