24h購物| | PChome| 登入
2010-01-22 15:42:06| 人氣219| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

懷孕已21週

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又到掃瞄ge日子,仲諗住可以知道bb ge性別,點知佢好鬼馬遮住左..睇唔到tim~唯有等下次去照啦!

入到掃瞄室真係好緊張,因為個醫生全程都係望住個螢幕都無出聲,搞到連我都緊張埋!   見佢照完又睇~果一刻真係有d驚....終於完成啦!佢同話遮住左睇唔到bb 係男仔定女仔wo!之後就叫我落床~就係呢個時候....醫生話我個胎盤低要小心d!唔好做d粗重野!由於呢個醫生真係講得唔係咁清楚!我決定下星期去衛生中心保健時問清楚先得!不過睇到份報告bb健康我就開心返啦!仲知道佢而家有幾重tim 呀!哈哈

返到屋企老公同我講話我差唔多每次睇完返黎都心事重重唔係咁開心!無辦法啦個醫生又講得唔係咁清楚,唔驚就假啦!係呢個時候阿b 又郁黎郁去~好似要踢醒我!我知道我一定要保持開朗先得!唔係阿b就會跟住我唔開心ga la!!

台長:
人氣(219) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文