24h購物| | PChome| 登入
2011-09-19 09:04:35| 人氣807| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

high

推薦 7 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

James Blunt-high

專輯:Back To Bedlam(不安於室)



Beautiful dawn - lights up the shore for me.

There is nothing else in the world,

I'd rather wake up and see (with you).



Beautiful dawn - I'm just chasing time again.

Thought I would die a lonely man, in endless night.

But now I'm high; running wild among all the stars above.

Sometimes it's hard to believe you remember me.



Beautiful dawn - melt with the stars again.

Do you remember the day when my journey began?

Will you remember the end (of time)?




Beautiful dawn - You're just blowing my mind again.

Thought I was born to endless night, until you shine.

High; running wild among all the stars above.

Sometimes it's hard to believe you remember me.




Will you be my shoulder when I'm grey and older?

Promise me tomorrow starts with you,

Getting high; running wild among all the stars above.

Sometimes it's hard to believe you remember me






(中文)
美麗的曙光 照亮了我的岸

我只願每天醒來能(與你一起)見到這美麗的曙光




美麗的曙光 我又再次與時間追逐著

本以為我會孤獨老死在永無止境的黑夜

但現在的我很High 在星光之下任意的狂奔著

有時真的難以相信你會記得我




美麗的曙光 再次被星光給融化了

你可記得我啟程的那一天

你可會記得結束的那時




美麗的曙光 你又再次吹動了我的心田

原以為我註定一生都將活在永無止境的黑夜中 直到你的出現

High 在星光之下任意的狂奔著

有時真的難以相信你會記得我



當我年華老去你可仍願做我的依靠

答應我 明天在我一睜開眼 第一眼見到的會是你

越來越high 在星光之下任意的狂奔著

有時真的難以相信你會記得我





台長: Shalott
人氣(807) | 回應(0)| 推薦 (7)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 無限的思緒 |
此分類下一篇:Same mistake
此分類上一篇:February Song

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文