24h購物| | PChome| 登入
2004-06-20 00:12:33| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

剪指甲記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先等乾衣既時候o係到剪指甲
到我剪到最後一隻既時候.........
我同room黎問我
"sammi , 點解你剪指甲會剪晒佢既
點解唔留番少少呀 , 要黎塗指甲油啦ma........"
=.="
我都唔知答佢咩好
我知道好多女仔都會留指甲黎油
但係唔知點解我唔鍾意留指甲
我覺得好dirty , 指甲太長又唔方便
我又懶得去塗呢~~哈 , 可能呢個都係mainpoint都唔定~~

so我今日剪指甲都係剪到盡的~~哈哈
可能等我第二時成熟左先會留指甲~~哈
我細路仔黎加ma
留指甲會俾老師cup黑豬仔架!

台長: 幸福擁有者
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文