24h購物| | PChome| 登入
2007-08-10 00:22:22| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老情歌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Now and Forever 現在與永遠  理察瑪爾克斯
Lyrics:Richard Marx Music:Richard Marx

Whenever I’m weary
From the battles that raged in my head
當我內心交戰而感到疲累不堪

You made sense of madness
妳能理解我的狂亂

When my sanity hangs by a thread
當我即將失去理智的時候

I lose my way, but still you
Seem to understand
我失去了方向,但妳總是能了解

Now and Forever,
I will be your man
現在和永遠,我都會是妳的男人


Sometimes I just hold you
Too caught up in me to see
有時我因抱妳太緊而無法明白

I’m holding a fortune
That Heaven has given to me
我正擁抱著上天賜予的財富

I’ll try to show you
Each and every way I can
我會試著用每一種方法告訴妳

Now and Forever,
I will be your man
現在和永遠,我都是妳的男人


Now I can rest my worries
And always be sure
如今我能夠放下煩憂,並且永遠相信

That I won’t be alone, anymore
我將不再孤獨

If I’d only known you were there
All the time,
All this time.....
只要我知道妳永遠都在身旁

﹝忽然聽到這首歌~熟悉ㄉ旋律,相同ㄉ呼喊內心ㄉ渴望,希望有天能送出﹞

台長: Vin

您可能對以下文章有興趣

人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文