24h購物| | PChome| 登入
2002-11-06 19:50:30| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

越黎越鍾意你喇 >3<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~~~今日同你出去真係過得好開心...雖然無咩特別...凈係坐低傾下計睇下海景咁....o個段時間我真係忘記晒所以o既煩惱野...唔開心野...我真係將d愁野掉埋一邊....咩都唔理...凈係享受住我同你兩個人o既空間...
你攬住我o個時我真係覺得好溫暖...好幸福架...真係希望我o地日後都會係咁...你一樣會咁錫我...我一樣咁鍾意比你錫~~ ^^
我真係越黎越鍾意你喇,點算呀...你唔會o係呢個時候唔要我架可....嘻嘻...唔使問我都知唔會o既~~(真有信心... =_=")
我好幸福...而家真係好幸福...我又可以再一次肯定我無揀錯喇...呢次一定可以好耐o既....我堅持!

台長: GiL兒
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文