24h購物| | PChome| 登入
2002-07-05 02:10:35| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冷與熱.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我點解成日o係佢面前都將我原本好熱情,好溫柔,好o爹人o既性格收埋..永遠對住佢都好冷漠,又疾佢,又命令佢做野...等等..真係十足十"我的野蠻女友"裏面o個個女主角咁..其實我都唔想咁架,不過我好自然對住佢就會變成咁..不過我每次疾完佢,命令完佢做野我都好後悔架,我覺得自己好唔應該,好唔愛惜佢...好似今日佢走咁..我其實好唔捨得架,不過唔知點解,我叫左佢快d走instead of叫佢唔好咁快走住...佢走左,我上到巴士,我先發覺原來我好唔捨得佢,跟住就眼有淚光咁..
唉...點解我要將自己收收埋...其實我知點解架..因為我怕自己太投入,換來o既係一個傷心o既結局..所以我都係以保護自己為大前提..先會做d咁o既行為..其實我咁做係好笨耶,我將來一定會後悔的耶...我真係一個笨女仔!! ><"

台長: GiL兒
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文