24h購物| | PChome| 登入
2003-03-30 22:26:22| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

婚姻

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚同二個朋友睇戲
係戲院撞到幾個舊朋友
傾左一陣..到睇完戲
就約左幾個朋友去飲野食飯
係飲野既途中..大家傾到大家既將來
佢地講到結婚lee個問題
我又冇拖拍..咁只好聽佢地講啦
佢地話佢地d男朋友有同佢地求婚
即係我想講.我d fd今年都係得個19歲囉
佢地個d男友都只不過係20出頭
咁快就話求婚..係咪有點兒哪個呢
係咪個個男人都鐘意用求婚黎(乙水)自己既女朋友既呢..
我又真係唔信佢地d男友真係諗住同佢地結婚呀!!
佢地依家重咁細..玩都未玩夠啦!!結婚!
我個人就唔係咁相信婚姻既姐..
可能係我身邊既人大多數都係離婚收場
所以我唔係咁讚成早婚
早婚早婚...同早分差唔多
咁早結婚有咩好呀..有錢就話姐
冇錢既咪有排煩..
同埋結左婚之後既生活會好唔同
我真係唔信佢地會頂得順

台長: ☆Devil♀小鬼☆
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文