24h購物| | PChome| 登入
2003-03-08 23:13:52| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十九歲~~拍拖經驗非常豐富既年齡
而我係一個唔正常既十九..
一次拖都未拍過..可能由於外形唔討好既關係啦..
不過我對愛情lee種遊戲好了解..
可能我係漫畫小說發燒友..
加上我又好鐘意睇有關愛情既書
不論講男既..講女既我都有睇過..
加上朋友間既愛情史
所以我對愛情都唔陌生
總括黎講..好簡單..好男人好少
依家d男仔..多數出黎玩..一唔係就白痴都唔白痴..
年紀越細....越壞..
同埋男仔真係好自私
有本書講得好o岩
男仔好想早d失去童精..但係就好介意女仔係咪處女
男仔鐘意女仔出街係淑女..係屋企張床係蕩女
男仔可以有性冇愛..女仔有愛先有性
點解d男仔真係可以自私都咁呢..
哈~~但係咁自私既男仔又會有人鐘意架喎
唔知係d女仔心甘命底呀..定係d男仔把口夠掂呢..
風水輪流轉...睇下你地d男仔惡得幾內




台長: ☆Devil♀小鬼☆
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文