24h購物| | PChome| 登入
2004-06-08 16:59:27| 人氣124| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

**......最後一日19歲.的自白..........**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

依家係6月8號既16:08..最後一日既19歲.........
o岩o岩訓醒咗一陣..好tired...噚晚玩得太勁...
又煙又酒.....感覺好沉淪....眼見一個又一個貓哂..
但...我仍然好開心....因為我冇醉...呵呵...
不過都好多謝噚晚同我慶祝既一打人again...
Loyan..somei..lo橋..表哥.亞布&fd..亞east..嘉榮..
強舅&女同事&得得地既男同事...esp.輝輝...
thx all of u..guys....

19歲..最後一日...過埋呢日..我就20歲啦,,
時間真係快...細個既時候,,總係好想大個..
但..大個咗之後...就好想變返細個,,
人就係咁討厭...不過人唔討厭就突顯唔到罕有既可愛..

呢19年..我真係覺得我冇咩作用...又唔叻..又唔醒..
所以....我只可以用普普通通黎形容自己..

不過其實都唔係既..我諗我呢19年都帶比好多人歡樂既..
但..我仍然都唔明點解D人成日話我好攪笑..我真係覺得自己一D都唔攪笑...
我講我自己想講既野之ma..咁都叫攪笑..???~~R~~爆頭..
可能我個樣生得攪笑啦...都冇咩人可以有我咁大面嫁啦...hehe..
我proud of我既大面..同大眼睛...呵呵呵呵..

依家心情好矛盾...好似過埋呢一日...
就好老咁啦..死伙..我唔可以再用~~人地細呀ma~~做我既藉口啦!
唉ya...死伙..

19年..得到過好多好朋友...真係數唔哂...
但..真心既..又有幾多呢...真係唔知...
大越大..知心越小..終於明白呢個道理...
見過一D有咁假得咁假既人..但亦有一D對你真心既朋友..
你對人好..人就會對你好..我仍然相信呢個理論...
做人成世流流長..成日帶住個假面具,,真係ok辛苦嫁...
但...有時候適當既假..總可以為自己帶黎一D保障..

屋企人..永遠都係真既..收到.輝輝..
其實我都好鐘意我D屋企人..esp..Daddy...
但...有時候..寧願一個人靜靜係屋企..總好過一大伙兒係屋企..
人總係需要一D自我既空間....

生離死別...今年真係睇化哂..掛住偉舅同舅母..
可能大家都需要另一個空間去生存..才作出這個決定..
但...事實...真係接受唔到..見到一D關於你地日常生活既野..
就會好掛住你地.....舅父&舅母....你地好嗎???

眼淚..的確地多...真係唔明一個人點解可以得黎咁多眼淚.,
笑都可以笑到喊..真係抵死..
表面癲癲地既人...總係好鐘意喊...我相信呢個理論again..
其實我真係ok冇用..成日話學堅強D,..都講咗成2年幾3年啦..
但..真係學唔識喎..妖..討厭..

死伙..一用腦諗野就好頭痛啦又..又可能噚晚飲得太多..
都係訓多一陣..今晚去食飯..再返屋企pack行裝..聽日去camp..

最後一日既19歲......要過得開開心心......

台長: gichi
人氣(124) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文