24h購物| | PChome| 登入
2006-04-01 13:52:16| 人氣17,516| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

每日一句【英文情話】4月

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/1
I love your tender kisses and charming smiles.
我愛上你那溫柔的吻和迷人的微笑。

4/2
Until the twelfth of never, I’ll still be loving you.
直到海枯石爛, 我都還會愛著你.

4/3
I always enjoy being with you.
和你在一起總是很快樂

4/4
That’s the most romantic thing that anyone has ever done for me or said to me.
你所為我作的事與對我說的話都是我經歷過最浪漫的

4/5
If you need me, I am here for you. I am on your side.
如果你需要我,我會在這等候,我跟你是一國的。

4/6
It’s been fun talking to you. I really had a good time.
和你聊天很有趣,我真的玩的很開心。

4/7
I am so fortunate that I found such a wonderful person like you.
我是如此的幸運,能找到像你這麼美好的人。

4/8
It’s been fun talking to you. I really had a good time.
和你聊天很有趣,我真的玩的很開心。

4/9
How wonder life is while you’re in the world.
我的生命因你而美好.

4/10
You fill my life with joy.
你使我的生命充滿喜悅。

4/11
I always enjoy being with you.
和你在一起總是很快樂

4/12
True love is the ripe fruit of a lifetime.
真愛是一生成熟的果實

4/13
Love understands love;it needs no talk.
愛是彼此了解.不需要語言

4/14
I couldn’t take my eyes off you even for a second.
我雙眼一秒鐘也無法離開你

4/15
I love you from the bottom of my heart.
我打從心底愛你

4/16
I was always thinking about you.
我一直在想你

4/17
You must be so good in everything you do!
無論你做什麼事.一定都能做得很好

4/18
Always smile.
要常保持心情愉快

4/19
To love you is the right choice in my life.
愛你是我這輩子最正確的抉擇

4/20
I am sorry things didn’t work out.
我很抱歉讓你大失所望 。

4/21
I apologize for neglecting your feelings.
我很抱歉疏忽了你的感受。

4/22
I Love You No Matter What" to Your Sweetheart
無論如何, 我都愛你

4/23
I still love you even though things may not always be easy.
即使我們的情路並不是很順, 但我依然愛你如昔 。

4/24
水瓶座(1.21-2.19)
You are the one I have been looking for.
你就是我一直在追尋的幸福。

4/25
Your heart is mine; there I regin. I am content.
你的心屬於我, 我因擁有它而滿足

4/26
You are the only woman whom my heart has stopped to love.
你是唯一能使我的心臣服於愛情的女人

4/27
The supreme happiness of life is he convistion that we are loved.
生活中最幸福的是,就是知道有人愛我

4/28
I can’t tell why I love you, but I do
說不出愛你的理由,我只知道我真的愛你

4/29
Love me and the world is mine.
只要你愛我,這世界就是我的

4/30
You’re the best thing that ever happened to me
你是我人生中最美好的部分

台長:
人氣(17,516) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文