24h購物| | PChome| 登入
2004-08-05 12:38:46| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*好得牙. . ..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

*行完奧海城之後`又系mtr到諗去where`企我地near o個pair`又系諗緊去where`我地諗緊去西9打機好牙`定系番去賓士打好呢"諗住打完機就對酒`但系我地又想去信和睇相啵`最後都系決定去完mk睇野then番去打機再對酒喇``搭mtr
o個時`又好搞笑喇!!我地不停甘笑囉`因為5知點解`個個人都超好笑牙!!仲見到1個好似余慕蓮甘既樣架!!好得囉!!笑到我超辛苦牙!!去到信和`睇到好多f|ame同剛既野`好令牙!!右典牙>v<型爆的!!牙剛就1dd令啦`有d好肥`好ug|y架`有d好令好得!行完之後就去左做1件好重要既事喇!嘩*好得囉!!真系好鐘2牙!!下次都要甘*

之後又搭mtr番去啦`不過已經好趕時間喇!所以決定5打機|u`就諗住對酒算啦`不過又想食糖水`番到去石蔭我地本來真系諗住去食糖水架!不過原來已經關左牙><`咪唯有對酒囉`就去左ok喇`仲諗住系KENNY添`點知收左工|u`冇得笑喇`xDD``對完就番home |u`牙花話我都好準時喎`話最遲9點`我8點1|番去``heeee*

pic:: My KENNY>3<

台長: *-|gemini,,,,
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文