24h購物| | PChome| 登入
2004-07-15 01:28:21| 人氣1,332| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*毛巾黨. . . . . .. . . ..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

*勁lun憎DD毛巾黨牙!|!! 擺條毛巾黨係頸到,,扮lun哂野,,我又5覺得好令喎,,仲好lun戅9 TIM|! 而家甘lun熱,,擺條野係條頸到,,仲熱啦,,有病架都,,冬天都話可以用黎保暖牙,,低b架``

次次出街見到你地DD毛巾黨就好lun恔架喇|!最起碼會見到3個,,仲要行到賴哂野咁喎,,嘔心的物體*真替我的眼睛可憐(e..我做咩講講下..講左書面語既,,鬧人鬧到痴左線?!!?xDD) 你地擺係條頸到牙,,咪又係SHOW名牌,,睇屎你地都係為左Show個BEAMS boy牙`Playboy牙出黎,,我知你地有$$,,不過我想話,,咩你地真係好熱咩,,要擺條毛巾係條頸到,,仲熱啦,,戅9/// /

掛條毛巾係度都5夠,,仲要著到成身都係名牌,,冇lun野牙嘛,,死o個時5好用棺材,,正係用DD名牌野包住你咁好冇,,5駛燒金銀衣紙,,正係燒哂你DD名牌野俾你好冇,,真係5想再見到DD毛巾黨喇,,不過`係條街依然見到好多=-

令仔令女都話好DD牙,,樣77衰o個DD,,5該番去收3啦,,
仲有牙,,出街掛都話好DD牙,,有DD人番學著住校服都要掛住,,冇lun野牙嘛|!
上次放學牙,,1出黎見到裘記有幾條仔&女掛住係條頸到,,勁想打9佢地牙``

pic::毛巾黨|!||!shit|!|!|

台長: *-|gemini,,,,
人氣(1,332) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文