24h購物| | PChome| 登入
2004-01-15 00:58:00| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十級無奈!!!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

听日要考app.maths,
呢科係唯一一科,我有少少信心既一科,
但我無心機溫呀!!!!!

唉!
尋日講到我激嬲左友人而不自知,
係尋晚我終於諗起咩事啦,
正當我諗著今日同友人講返過中既來龍去脈,
一心諗著可以和睦如初啦,
咁講呢d野好緊張嫁啦,
咁我又唔係好識講呢d咁緊張既野嫁啦,
最後講到一堆c咁~~~~~~~~

結果,就係衰左啦~
仲要比友人話返我,
比佢誤解左已經好無奈嫁啦,
仲要加多一樣,死未!!!!!!!!!!!!
我真係好憎我自己呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
點解我咁蠢,咩都feel唔到,(我唔係扮嫁)
點解我咁傻,走去解釋,(比你話我)
點解我仲會為佢喊,(喊到好累啦)
點解我會咁重視佢呀,
點解我咁白痴,以為坦白就可以成為好朋友~

我對人愈來愈無信心啦~
我係呢度仲可以信得邊個呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我要堅強d,要靠神靠自己,呢個世界d人心太可怕啦~
我都唔知邊個真係我好朋友,邊過信得過,邊個係好人................
呢d野大覆雜啦~~~~~
我要發功,發揮我既強項,咩都唔理!!!!



台長: 芬~
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文