24h購物| | PChome| 登入
2002-07-18 16:18:02| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔要啦..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

放左幾日假,stay係屋企清潔.好想令間房空間大點,所以我清哂間房D雜物,先發覺我有咁多垃圾,仲有成五六袋真係講都唔信呀!!HaHaa...
同比我找到好多珍藏.好似兩張聖誕卡,都係我小學時班書友仔送比我的.其實我仲有好多的,但我D野成日四周圍放,唔見哂啦.有一張仲係我以前夢中情人送架..HeHee...
現在呀麻,都無咁ge情趣,去寫聖誕卡比人,有的只係收ge.懶呀.
又有幾十張相,都係我小學或教會travel的,有D都幾白痴下,好似羅住支水鎗扮形影相,打開心口帶黑超扮大佬,又做埋懶有feel的動作.不過有一D我都幾鍾意,好似行山相,正呀.
有些就係人地生日慶祝相,都無乜特別了.不過佢係我二十一年來的生活~~同時又比我找到幾個高達玩具,但呢D就可以唔要.仲用幾張學生相,HAHAA,,,原來我以前係咁~~~薯架,仲有一大堆衫.~~sigh~~真拾左成幾日咁耐~~不過真唔捨得棄,
人就係咁,死要攔要,或留戀一番,唔要的總愛放在身邊,說話要給自己一個回憶咁話.但需知道,有一些不值得留戀的,放在身邊,仲會令自己更痛苦和不知所措,到頭來又一樣要放棄,不如早些行動好.放棄吧,向前看啦,知無?

台長: 魚汪
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文