24h購物| | PChome| 登入
2005-04-03 00:13:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

繽紛 音樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我地ge合唱團努力左咁耐.... 終於有左成績la...
           雖然只係優良.. 
      但起碼我地已經盡左力 , 好多隊員都唔舒服..
  又喉嚨痛... 出唔到聲咁 ... 佢地都堅持去練習同埋出席比賽,
   le 一點... 真係好值得我地為佢地講聲” 多謝,, 辛苦曬la..”
 
 今日ge 比賽.. 我地要第一隊出場.. 雖然冇咩對比.. 但我地每一個隊員都好緊張.. 不斷提醒周圍ge人... 出場ge 時候應該dim做..
dim 唱... ... le d咁圑結ge 精神.. 真係好少見.. 難得..kee

唱完之後,,, 返落台... 一轉身... 突然feel到自己腳仔軟ar~~
 原來話就話精神上唔係好緊張( 因為都有多次ge 比賽經驗)
但係隻腳都出賣左自己la>... keke..

我地聽左好多隊... 有d都同我地唱同一隻歌.. 
   但係..永x 真係好勁... 可以同一隻歌..
 都會用到d 特別ge 方法去演繹,,, +上感情豐富 ...
囉到 "優良" 真係實至名歸ge...
    到左粤華 la.... wa~~ 出名多靚仔..
我地班女仔.. 訓緊教戈d 都彈起身8下ra~~~.
  不過今次靚仔就唔多la... 令我地笑到din ge 人就多..
dim解??? 佢地d表情.. 真係好好笑ar~~
        最深刻就係戈個  m字眉 .. 表情多多..都唔止,
   重要條眉識陏ga~~~ kaka....
到最後頒獎 ....  雖然係”優良”但係我地都好失望...
          失望有兩個理由..
  就係我地努力左咁耐.付出左咁多時間.得到過咁多人支持. 只係得
    ”優良”  
 第2 就係 ... 好唔抵.. 因為教x 學校事實上唱得比我地差..
    但真係唔明dim解會同我地平等... shit.....

ai~~~ 算 la.... 努力過就ok la ...
 
 
   各位 05年合唱團ge 同學們.... : 多謝曬... 辛苦曬la... 

台長: .* U u ....u u ..
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文