24h購物| | PChome| 登入
2003-06-04 03:08:56| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搵工

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由尋日開始

我好積極咁搵工

點解?!

你試下身邊有個人日日都"鵝"住晒

原本訓得好地地

但佢又鵝到你醒

原本好開心咁吃野

但佢又鵝到你吃到都由背脊骨落

呢招精神轟炸

叫我點夠膽唔落力D搵工......



由尋日正年12點到今日晚上9點為止

大大話話我send左 N 份email

寄左數封求職信

填左數份application form

所有工,

不論乜野職位

人工低至$5000

都畀我大小通吃

簡直係窮我畢身既精力去搵工、send信......



好彩,

做咁多野唔係白做既

今日有個call叫我星期四去做written test

好似係大公司lai ga

不過我呢個小蕃薯唔知做唔做到呢D工呢

如果佢請我就好lu......



唉~~~~~

點解時下既畢業生會變成咁既呢......

台長: 雨魚
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文