24h購物| | PChome| 登入
2006-12-22 18:23:24| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

每天都是ECON!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年12月19號
天氣 凍
心情 好似去到TEST WEEK GE 中段咁

入hall收聖誕禮物...校長好fair嫁!!!無厚此薄彼

全校千幾人都收到two sheets---timetable的物體!!!

第一堂中文...Miss Tang真係好大影響力呀-0-

因為佢遲左成個字先落堂...

下兩堂係elec. econ個班等緊我地個班房啦...

仲有其他elec科 ge ,都等緊4a d 同學仔...

都係呢句...Miss Tang真係好大影響力呀-0-

lunchtime補中史....又是我最愛的中史!!!

PE堂...1/4同學冇上...因為佢地想溫econ...

我都有呢個念頭!因為p. book又未睇,MC又未做!!!

不過都係換左衫去打波!!!同wai kam eva打波...

我都係鍾意recess or lunch time 成班隊友響全校好嘈ge

background music 襯托底下打波!!!

econ form test...唉!!!好唔掂!唔係我做得唔掂,

係安排好唔掂囉...Mrs Yung又話早d去安排一下

點知去到見到一個工友擺緊凳///he*

Pinky好耐都未有凳坐..俾人遺忘左...==

印象中4:05分先開考...勁野!]

返左屋企溫PA,,,不過一開波就訓左著... ==

2200俾人的左出廳...不過再訓過...

去到第二日五點幾先溫.... ==

唉**

台長: Fion
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文