24h購物| | PChome| 登入
2005-10-17 23:33:45| 人氣74| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

沒有完結的練波+有次似樣d ge快攻

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2005年10月17號
天氣 練波個陣竟然落雨?!
心情 開心過...失望過!

今日唔記得有prayer book!擺左響3b...好彩vivian借俾我~

chen堂做過濾...唉...我地仲有半枝test tube未heat嫁

heat左半枝...有5.5cm cube 唉...我地heat埋個半枝仲有好多嫁!

算啦...

eng堂又係ERS...成日都係ers嫁?!唉***

中史堂第一組係阿jess﹑阿miu﹑瓜佢地個組

點知阿jess absent,好多information都響佢度

so佢地下堂先present...即刻抽下一組

第四組...唉..我地啦~彈左起身”

前個幾頁都ok///好期待個總結...呢d荀野緊係留俾winky啦

哈哈!寬軌車&窄軌車〞我地都做得幾好啦?!可..

Lunch個陣諗住溫chem.點知又俾去左打波

打左幾球...又響鐘lu...Poor

PTH堂校長經過巡視..我同瓜瓜都見到校長望住vivian訓覺

哦..死囉!

放學練波!最早落到黎,之後跑5分鐘...抱住一個信念黎跑((Celia應該知))

之後就做體能啦~攰!好耐冇做啦!之後繼續猜波..兩個人猜..寡寡地~

咁就搵埋dede佢地猜...猜完做二人防守!都幾好玩呀---我覺得***

防完去殺波...殺左一球之後勁練快攻!成功左~有兩球好靚嫁!

哈哈!人生第一球快攻!當抱住個信念去做就得嫁啦!得左”

之後準備練開波ge時候...佢落雨?!唉..我地就響canteen影相!

玩完一輪..同waiwai走完

響自修室繼續做野!返到屋企online

唉...我唯一ge信念冇左啦...化成泡影!Poor~

今日ge練波…冇開波..冇打66

好似未完咁…

下個星期sports day

計過啦…有排都練唔到波呀~!

台長: Fion
人氣(74) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文