24h購物| | PChome| 登入
2004-01-13 15:38:00| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

逃避與現實

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日午睡又夢見自己在逃避.在跑......今次係爬樹走...因為夢中我係
o係樹林附近..爬樹走最快啦.........

其實每當我對住一個人或事唔開心時.....我個心都好想快d走..快d離
開現場!我試過搭巴士同隔離o個個有d唔開心....而呢d唔開心通常都係
d唔出聲o既情形...我後來見佢訓左我真係想爬到後面個位到...自己坐
或者落車走..我唔鐘意呢種坐o係到,企o係到又或者一齊行而大家又唔出
聲...好寂寞o既感覺,不過最後因為呢個爬到後坐o既action太大動作,我
考慮左五個紅燈o既停頓位最終都冇做到,因為架車要轉入隧道啦..哈哈...

雖然我成日都想逃走....even同任何人有爭執,但真正行動o既真係冇咩
,我好多時都太冷靜啦!我怕我走左會仲彊,但又希望有人會追自己好大
力咁拉住自己氹噃自己......其實我應唔應該走?唔走.我的心都不好過..

現實同內心成日都在掙扎....走好定留好....?

結論係..我個心通常都走左,好似靈魂出走咁..我會當自己眼前冇左人...
又或者當人地見唔到自己...總之就係....得我自己一個..咁樣好似開心d
...還掂都冇人理...不如當冇人見到自己...安慰自己...

其實人在緊要d還係靈魂在緊要d我都唔知.....總之我個心o個刻會用盡一
切方法咁走....連發夢都係咁....
我都唔知自己點解會咁...

台長: DaDa
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文