24h購物| | PChome| 登入
2003-07-17 03:12:55| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003年7月12日 星期六 雨 亞飛韓國之旅2nd日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我地7點係hotel出發去明洞會合Fanny,我地遲左少少,因為我地係行去搭地鐵ge..我覺得無理由下下都搭taxi架嘛(^^)”|||而且又係朝早,好安全(^^)去到明洞個站見到Fanny,我立刻去問佢點樣打國際電話,hu~終於都打到啦,原來媽咪岩岩訓著,真係比我估到我無打電話媽咪真係會訓唔著(_ _)”||真係抱歉呢…我都唔想架..但係真係問左好多人都幫我唔到(_ _)”||如果琴晚我叫Fanny幫我打電話ge話,我估我媽咪仲更加擔心我比人溶左(= =)”||唯有今朝一做打電話啦…(_ _)”|||,之後我地係車站度等埋Teresa…我地講左好多有關NRG同HOT ge野…點解我咁鐘意韓國d歌手?因為佢地無架子,好friendly(^^)而且好好人…等齊人我地就搭車去搵亞煥(前NRG成員)啦…我今日其實係陪Iris佢地去搵亞煥架…因為佢地個個都好鐘意亞煥,而且去搵佢係Iris 今次黎ge目的。
我地到左2號線ge某一個站,之後再轉巴士。差唔多到左目的地,附近ge環境好舒服架~~好靜而且有好大片田地,又有好多雀仔添呀(^^)真係好舒服…行行下我見到有鹿形ge物體,我原以為係木ge雕塑,因為沿路都好多石ge雕塑(^^)”|||之後發覺個d物體識得郁ge?!(^^)”|||原來係真ge鹿黎架(^^)”|||好多呀~~~,我地繼續行,10點,我地行到差唔多行到,個度d先人ge地方幾舒服架喎(^^)”||||唔同香港個d咁恐怖(= =)”|||,我地行上一層樓,終於都見到亞煥啦…雖然我唔咪亞煥ge蕃薯,但係聽得多佢ge事情,我都覺得佢係一個好好ge男仔黎ge,不過好可惜,佢唔係度(= =)”||命運黎ge…希望各位蕃薯節哀順變啦(_ _)”|| 我地搵到亞煥,Fanny同亞煥傾計,我沉默,Iris同Teresa唔開心,佢地都好唔想接受亞煥ge已經唔係度3年…(_ _)唔…佢地個個都有咸呀…只有我一個無…當時我覺得亞煥好可惜…有d感動…亞煥同亞炫以前係好好ge朋友黎架,我相信有好多人都好錫亞煥…不過…只有可惜…我地係個度徘徊左好耐,因為佢地唔捨得走,而且本來Fanny話錄一段說話比亞煥ge,我突然建議Fanny佢地,趁Iris有Vcam,不如我地錄餅帶比亞煥啦~之後我地個個都有錄一段說話比亞煥…我諗係餅帶入面只有我係一個無眼濕濕ge一個,而且仲係頗搞笑ge一個(^^)”|||||因為我覺得…呢餅帶係比亞煥同埋亞煥ge媽媽睇…我都唔想佢地睇到我地成班人咸咁口咁ge樣…對於煥媽媽同亞煥都唔好受啦,更加會另煥媽媽唔開心(^^)”||||所以我用另一個形式黎錄…..我地錄錄下都錄左成2-3個鐘…完成餅錄影帶之後我地就走lu…Fanny買左杯coffee比我地,真係好好飲,而且好平…100won喳~~(^^),我當時有諗過試下學電波少年咁截順風車…點之真係有架家庭式車過黎,好似想車埋我地落山,於是Fanny同佢表示後,我地真係上左架順風車(^^)”||||||我坐車頭,路面又有壆,我搾住杯熱coffee,幾驚佢倒瀉呀(><),整糊糟人地架車就唔好啦…(^^)”||||架車車我地去到bus站,我地等左陣就上bus,架bus好多人,而且好”FING”,差d跌倒(= =)”|||我諗我搭多幾次bus就可以練到好功夫>>紮馬…(^^)”|||| 我地架bus有好多軍人,因為附近有幾個軍營,咁岩d軍人放假(^^)”||成車都係…有一個站有一對父女上車,爸葩抱住個2歲度ge BB..坐係我地前面個軍人睇到都唔讓座(- -)”|| Fanny好嬲呀,因為佢特登讓開比個軍人睇下對父女,希望佢會讓坐,但係..個軍人居然扮睇唔到…(= =)”|||Fanny覺得個個人點做軍人呀…個BB好得意,佢搾住我頭殼頂ge扶手,我見到個時真係想唧佢個”加拿大”(^^)”||||不過我都係無做到(^^)”||哈~~Fanny好鐘意d細路仔架,佢叫我地生番個比佢玩…認佢做契媽(= =)”||||||都可以ge…首先比我搞掂亞炫先啦(^_____^)哈~~
之後我地搭地鐵去惠化站,Fanny屋企係個邊,佢先返屋企羅野先,我地係附近遊…遊左陣就落雨…(= =)”|||我地終於都等到Fanny出現,因為落雨,我地同Fanny一齊返屋企羅遮,我地係樓梯度等Fanny。Fanny屋企樓下係租VCD/DVD睇ge舖頭,同一個廁所。韓國人係唔興借帶返屋企睇ge,會借間房同餅帶比你係度睇,睇完就走…我地等左陣,見到有對男女係個間野度行出黎,佢地睇唔到我地,個男ge先入廁所,個女ge後隨間跟入,好似想唔知做乜咁…做乜?我估你地都會估到…(^^)”|||||跟住個女ge見到我,於是就行番出黎….(^^)”|||||既…我地唔知係咪破壞左人地ge好事呢?(^^)”|||||||哈~~ 之後Fanny黎左,我地講番比佢知..Fanny都係度笑(^^)”||||哈哈~~
我地無食野就去搵亞煥,我地太過肚餓啦,於是就去左間韓國式ge日本餐廳食野,食完就行下SKC呢間CD舖,之後我地去左一間食雪糕ge地方,叫”IceStawberry”。呢間野好多學生去架,我地叫左個雪糕,呢兜雪糕好好食呀,唔似香港個d雪糕咁,佢個d好特別架,有紅豆+西瓜+奇異果+蜜瓜+冰+一pek雪糕+其他生果….(^^)真係好好食架~~我地一路食一露傾計..我突然想問Fanny d韓文,Fanny好主動同我講解…哈哈(^^)我又學多左d文法啦(^^)真好!Thanks Fanny! 之後我地等到Teresa,我地又去返個間SKC度兜左幾轉,之後因為落雨,我地要避雨,所以就走左入間Coffee shop飲coffee啦,個間野叫做”Grey Cafe”,個度有幾pair人,有一對係度飲緊beer(= =)”|||6點零鐘喳喎,咁早飲beer?(= =)”||||我地每個人點左唔同ge coffee,個度d氣氛真係好正!!!唔怪之得亞Sir會覺得係雨天飲coffee係好好ge享受啦…我今日體會到(^^)真係好舒服…係啦~我點個杯係朱古力coffee,但唔知點解係蕉味架囉?!(^^)”|||我叫呢杯野做”朱古力蕉”(^^)”||哈~~而Fanny個杯係士多啤梨味ge…無錯!d色係士多啤梨色….(^^)”|||不過d味又係蕉味…(^^)”||||Fanny唔食蕉架…所以就無飲到杯野…(^^)”||||||,係啦~~左係我後面隔離ge一對男女係度談情,我無意中見到佢地玩手玩…胸…(~ ~)”|||||搞錯…咁都比我見到(= =)”|||要洗眼呀…坐到8點幾,我地搭車去新田,Fanny話帶我地去食韓國燒烤(^^)哈~~搭車個時我見到個廣告,個個product個樣好似賣益力多咁ge,我問Fanny係乜野黎ge,Fanny話係蕉尾ge奶,我突然覺得我今日做左一條蕉…(^^)”||||因為我著個件衫係黃色,之後佢地都覺得好似,我就猛咁係度吹水(^^)”||||話自己係一條蕉…佢地頂我唔順…(^^)”|||||
我地落車lu,我地先去行CD舖,我見到HOT個d碟就好想買,因為韓國買碟平d同埋我好想儲齊HOT d碟,於是我見到HOT1999年2月27日ge HOT Forever Concert vcd就買啦…行左去第二間CD舖,呢間仲平…(= =)”|||之前買個隻蝕左少少添,我見到HOT d CD,我想買,但無理由一次買咁多架嘛…好似有d肉赤,但係如果係香港買就貴架啦bo…於是就一次過買左2隻(^^)”|||係HOT ge 3rd同5th隻CD…呵呵~~(^0^)v 之後我地就去食燒牛肉啦…嘩~~真係好好食,有好多配料,而且用生菜包住黎食個口感唔錯,最重要係好食大碟又平嘛~~(^^)真係好好好好食(^^),以前我唔食生ge生菜架,而+猛咁食(^^)”||||哈~~個度d生菜係任加架~~(^^)真係好抵~~我見到條街有好多人,Fanny話今日星期六有好人有社團活動,所以有咁多人,而且有d仲飲醉左ge(^^)”||||,終於比我見到韓國ge醉酒佬同婆啦(^^)”|||我地食完之後間舖頭又送左個糖水之類ge野飲,係用米整ge,聽講又降火ge功用,同涼茶差唔多啦~(^^)真係好好飲~~呵呵~~死啦~我發覺今日淨係食野…(^^)”||||||希望無肥到啦…之後我地去左唱K…(^^)”|||其實我唔知佢地去邊架,個時我有D眼訓,入左去先知係唱K…本來我好開心架,體驗下韓國人ge唱K生活嘛…不過呢…(= =)”||||我唔識唱韓文….點左亞炫隻Propose都無用…我都唔識字(= =)”||覺得晒Fanny佢地d時間(^^)”|||||好在Fanny同Teresa都唱得下韓文者…而我…就點左首w-inds ge ”Forever Memories”同埋Westlife ge “My love” (^^)”|||無計啦..我真係唔識睇韓文(^^)”||||||,啊~我發覺韓國d K房都幾細下架喎,而且d鐘數好準時…一夠鐘就close架啦..我地玩到差唔多1點就走lu…行出去個時,經過幾條馬路,突然有兩個男人跟住我地,有個男人用英文問我:Do you want some drink?(= =)”|||我笑住答唔使啦…Fanny就用韓文同佢地講唔需要,之後我地就搭taxi返hotel lu…(^^)無錯!今晚Fanny同Teresa黎我地間酒店訓,搭taxi時佢地個個訓晒,得我一個仲係醒ge..更係~~未到酒店我死到唔訓呀…點知個司機會唔會車我地去邊架?(= =)”|||
終於都返到hotel,我借左見衫比Fanny著黎訓,Teresa話聽朝返宿舍換衫,於是就就咁訓(^^)”||,Fanny教我地玩”go stop”,係韓國人ge其中一項牌類遊戲,韓國人多數都賭呢種牌,呢種牌真係好難玩,而且炒得好勁同埋都好難計分(^^)”|||韓國人唔知有”麻雀”呢類賭搏ge野架(^^)”||||我地玩左陣就錄Vcam,Fanny介紹GOD(一隊韓國男子組合)我地係側邊吹水(^^)”||,玩左陣Teresa話要訓,因為佢聽朝要好早返hall換衫or做功課,我張床本來我比佢訓架,但係我地仲未解決到訓ge地方問題,我見Teresa訓得特別(^^)”|||仲有半張床,我就訓左落去(^^)”|||之後Teresa唔知做乜起身,我就霸埋佢個位…(^^)哈哈~~~不過我都有比返半張床比佢ge…我太累啦,就算個頭仲係濕,我都朝訓(^^)”||||…零晨6點幾,我好似聽到Teresa開左電視,一路睇一路同Iris佢地傾(^^)”|||||我無理…照訓….(_ )”zzZZ~~唔知亞炫返到韓國未呢…(_ _)”||||zzZZ~~

台長:
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文