24h購物| | PChome| 登入
2005-10-28 16:41:06| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

(22/10/2005)STTSS Thanksgiving Service & Speech Day 2005

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(22/10/2005, sat)
今日係沙崇o既畢業典禮, 亦都係阿萱畢業o既大日子! 哈~ 咁就一定要去la~^.^ 尋日開始搵人同我去, 搵極都搵唔到, 最後o係今朝俾我搵到sun同我去~! 嘩哈哈~~~~! 太好la~!^0^

兩點幾返到church攞souvenir, 順便join埋凱團. 今日凱團睇[愛是永不止息]video ar~ 諗番當年我第一次睇時... 都係大佢o地少少, 我仲記得係中一時o係西沙堂睇o既~ 之後都已經唔係好敢睇la, 唔係因為個video得人驚, 而係因為我睇到喊到收唔到, 勁辛苦... 今日睇番雖然無以前咁震撼, 但都係忍唔住喊o左出o黎... 占占竟然o係我隔離stand by 俾tissue俾我...*0* 真係俾你激死~! 竟然"批"死我會喊~ =3=

完o左凱團, 攞埋souvenir之後, 就去火車站join sun. 哎呀~~~ 我又唔記得o左約sun出街佢係會早到ga~~~>0< 下次要約佢遲兩個字/我早到兩個字先得~! 咁佢就唔駛等咁耐la~

今年畢業典禮得我o地兩個校友返去ja~ 年年都有勁多校友ga ma~ 今年真係奇怪...~___~? 一入門口就見到勁多camera o係o度影相~! *0* 不過唔係影我o地兩個, 而係影我o地前面o個位先生(後來先知佢就係今日o既guest). 上到hall, o係門口見到波子, 佢一見到我o地就o黎同我...... 隔離o既sun 握手, welcome佢... (cher... 真係唔多鍾意見到粒波子~____~). 然後有位師妹帶位...帶到去頭o個行~! 嘩... 駛唔駛咁前ar...? 我同sun自動shift後兩行, and then去搵阿萱攞d.c.幫佢影相.

thanksgiving完o左先開始speech day. 今次沙崇好厲害, 竟然請到建築大師林雲峰教授o黎致辭~!!*0* 犀~~利~~! 年年都係丘頌云校監致辭ga 之ma~ 詩班歌詠仍舊好好聽, 不過今年見唔到miss chen, 轉o左係代課o既. 又有機會唱校歌~ 我第一年入沙崇已經覺得首校歌寫得好好, 好鍾意ga la~^.^~ 唱詩都係唱[榮耀歸於真神], 呢首歌都係要一大班人唱先正~!^.^ 另外... 今日見到許劍南指揮弦樂隊時, 我竟然覺得佢...... 好型...... 嘩~ 啋! 好邪ar~! >_____<

今日畢業o既, 其實我都唔止係識阿萱, 原來仲有: 遠遠, tracy, wing姐, carol, 阿芬, tina, 穎穎, 洋蔥, 阿強, 阿禧, 烏蠅妹, 李昊正, 陳穩忠, 古宏熙, 盧嘉文, cathy, 許浩銓(中五), nicole(中五), wincy(中五), 綺琪(中五).
哈... 都幾"方便", 一次過睇o酉~^^"

carol好叻女ar~ 有scholarship 攞~ 洋蔥都好叻ar~ 攞到physic科獎~ 見到有個中五師弟好"癲"ar, 一手包辦phy, chem, bio o既科獎~~!*0*"

當我o係o度幫阿萱影相時, 我同個師奶o係座位o度一齊影台上o既畢業生, 唔知點解我覺得自己好似個..."阿媽"咁...^____^" o係o度睇個囡畢業! 哈哈... funny~

之後我同sun去o左playground食d茶點, 同o左一d人影相. 一路食就一路有chinese & string orchestra o係o度演奏. 最難頂就係chinese orchestra, 人o地o係o度食o野傾偈, 佢o地就o係o度搏命大大聲咁演奏[龍的傳人]~~~~ 想點先...~3~...
我o地準備走時o係門口o度見到洋蔥&穎穎, 傾o左一陣; 無幾耐又見到余毛同梁sir wor~ 哈哈~ 咁就同梁sir chat下, 影一影相la~ 最鍾意同中學d老師share下我畢業後的gained knowledge, 咁先證明我有advance ga ma~~^^ 梁sir話GI anatomy好難讀! 唉...我都覺... =____= 又問下梁sir以前有無陪產~ 哈~ 佢一向都好怕血淋淋o既o野, 我都估到佢無陪產ga la~:p and then見到李昊正, 又同佢chat 幾句.

最後我o地六點先返到church, join以馬內利. 今日o既祈禱會不錯呢~^______^

台長: 雲妮
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文