24h購物| | PChome| 登入
2005-01-04 18:20:11| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

通渠王

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日我填左張字條叫Manager幫我地通通廁所個洗手盆, 因為窒到痴晒線
我好鍾意而家個manager, 佢叫'墮墮佬', 呢個名係我地改俾佢既, 哈哈~~~~~
佢好好人架, 成日都幫我地!
點解佢會叫墮墮佬, 係因為佢講野漏口架, 好搞笑架...
我地o係度諗, 如果佢講呢句野, 會變成咁:
I want to to to to to clean the the the the the win-dow dow dow dow dow
哈~~~超搞笑呀
佢令我諗起我form 5 repeat考oral mock個陣個同學呀
笑到痴左線呀
做左佢成半年同學都唔知佢漏口, 哈哈哈, 仲要咁o岩編我同佢一組, 好明顯地我係笑到收唔到聲啦, 雖然我覺得自己超級無禮貌又瘀喎, 笑到考唔到試, 但對唔住, 我真係忍唔住囉...跟住個同學緊係嬲左我啦, 哈哈哈哈~~~~~~~最搞笑係我仲以為佢緊張先係咁
算啦, 唔講呢樣, 講番墮墮佬, 佢今日整完個盆, 問我地, 你地用個洗手盆洗頭架? 咁多頭髮既?
跟住我又覺得好好笑, 我覺得可能佢係好認真咁問我地, 但我覺得佢呢個問題帶有少少串既味道, 所以我覺得好好笑~~~但我都唔知點解可以有咁多頭髮, 一定唔係我呀!!!! 但佢覺得係我囉!

今日訓左2個鐘, 好勁呀
頂住唔訓出左去行街寄禮物
行左一陣, 買左少少野俾自己
我想聽日再行第二度再買呀!!
因為聽日Emily個小學同學, 基本上我唔識佢既, 黎美國
跟住要我地同佢去玩囉
我地會帶佢去Hollywood and Beverly Center
其實只係滿足我購物既慾望, wakakkaka~~~
佢本來想去theme park不過我地唔會帶佢去 :p

今日成日笑呀
好開心呀

後日開學~

台長: 肥豬仔
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文