24h購物| | PChome| 登入
2003-11-25 00:51:08| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24-11-2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期一

今日少有地8點7就返到去學校,平時例遲ga麻~!!上culture無啦啦睇奧運,仲要係1936年柏林奧運,個陣仲有希特拉,超攪笑,條友真係係咪都舉起隻右手,不過估到個陣電視都做到兩個畫面合成一個畫面既效果~!!真係勁~!!

下半part我係咁中眼訓~!!終於中到挨咗埋牆度~!!之後上英文堂,唔知點解今日有人無位坐,有位無人坐~!!無啦啦平時唔係坐埋黎個班小學生坐埋黎,吹脤~!!攪到阿pun遲到無位坐~!!

落咗堂搵埋space既alan to,就一齊出發去HKU傾project同借書,我都唔明白好地地space有位傾,要咁無耐搭去HKU傾~!!最好笑開頭我同ALAN兩個好似大鄉利咁,未真真正正入過HKU圖書館,跟住一入到去,超攪笑,好似小偷咁,慢慢示察環境,吹到我地用唔到電腦law,冇login no.結果逐層逐層搵~!!不過佢個style真係好中央feel,幾層望上去都係中空,溫書先正我覺得,plan緊第2時係呢隻溫ga啦~~!!兩條友行咗入一間密室搵PR既書,睇咗好耐多都好似啱駛,結果幾經辛苦先揀到本OK~~

之後tobey都黎到,本來想係個度傾,但係唔可以大聲,就落咗麥記,行個段路,好多alevel既痛苦回憶,我兩科都係係聖paul考~哎~!!落到去麥記大家傾media d`野,最好笑tobey講不了情講咗兩個禮拜,成粒鐘就係度聽佢「BRIEF」講解,我同alan真係俾佢吹脤~!!終於傾完少少野4點幾走lu,點知laan住元朗,tobey住觀塘,結果帶咗alan落郵局搭車,又同tobey行返去宿舍個邊等小巴,因為d小巴全部唔落第一二街就出天橋,行到我地死咁滯~!!!點知去到個司機仲要唔俾佢上,結果我都係叫佢搭其他轉,唔係又等半粒鐘~!!


搞到5點幾我先上到車返屋企,返到屋企麵成6點,又要開始做culture個present,超攰~!!!做到頭先11點幾~!!賓仔打黎叫我send CM俾佢,佢冇咗個folder~~不過原來係唔得~!!

8點幾食飯個陣睇返報紙,講開學界,頂你~!!東方隻字不提我地學校,係咁講QC同St. joseph爭第二,分析晒如果邊隊羸會點樣,有咩可能性,連聽日精選都係呢場同張振興~!!個d2打6就精選,我地學校場冠軍戰就講都唔講~我都唔明白點解d人咁都得,我已經唔怪你冇圖,但係連分析形容個兩隊先講一下話因為st joseph羸我地,我地羸qc,所以個兩隊有排爭~!!痴線~!!年年學界開league都話我地最弱~!!呢幾年都有好多次係我地羸啦(由D2開始),咁都話我地唔係路~!!今年我地點都叫衛勉冠軍ga,唔好淨係識話QC啦~!!個隊波連輸波都係度笑,走埋黎揀楊SIR~我係個13號,死咗佢好過啦~!!!原來呢個世界名校就係咁~!!如果聽日我地打羸埋鬼仔學校,我睇你東方點寫,實話爆冷啦~!!低B~!!

我心諗,我地今年咁既陣容都打到咁,簡直無愧啦~!!

ps:呢度已經開咗一個月,真係可喜可賀,不過今日絕對唔係一個好日子..

台長: 尚未設定
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文