24h購物| | PChome| 登入
2003-10-25 01:55:36| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24-10-2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢篇係我第一篇既新聞台日記~

今日又係上multimedia,照舊個miss都係要我地體驗咩叫做渡日如年,真係想叫佢save好過~!!又唔記得BREAK,又成日攪錯~!!

當然,我唯一可以做既野都係icq,最好笑係同老豆倫icq law~哈哈~之後我無聊到睇返晒3哥d日記~

完咗之後就即刻落樓下搵adam佢地食飯同傾present~~時間已經唔多,大家仲過癮到係咁傾其他野,真係好笑~!!不過grace有個故仔幾得意就真,話說有兩姐妹好鬼似樣,又鐘意著短裙,不過最大分別既地方係好似依家呢d咁既微涼天氣,一個永遠著夏季,一個就著晒冬季,不過都係短裙,有一日,有個佢地都心儀既男仔見到佢兩個,就話:「嘩~!!你兩個好大對比~!!」佢兩個聽到好大反應,仲以後都淨係著褲~點解呢??





dun.....dun~~~答案5秒後問估:
5....
4.....
3....
2.....
1.....
係因為個兩個女仔聽到人地講話:「嘩~!!你兩個好大對脾~!!」咁仲唔即刻著褲遮住等幾時呀?哈哈~!!

放學返屋企即刻訓覺,因為真係好累~!!不過訓咗大半個鐘就俾一個電話抄醒咗~哈...我都知佢兩個遲早會問呢個問題ga啦~所以個日一早睇定~hee....

由於太興奮既關係,點都訓唔返,結果係屋企想搵隻男人40睇.對返d對白有冇用,點知隻碟唔見咗??點解咁ga??唯有睇埋d 3哥日記啦~!!

6點幾6家姐同10妹返到黎香港仔,係三樣好食緊野,落咗去hea咗陣~開頭10妹個妹話唔見咗~後尾原來係一場誤會~攪笑~!!

7點幾佢地就返學校開會lu~6家姐叫我唔好返,驚佢地俾好多野我做,我真係遲早搵個獎嘉許佢ga啦~!!

夜晚就開呢舊野,同埋flash,之後6家姐話原來仲未買10妹份野,叫我去買,都ok既,不過最尾8妹話佢攪掂~咁我就買卡啦~^^

台長: 尚未設定
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文