24h購物| | PChome| 登入
2002-03-06 13:55:31| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

◆五年. . .結束喇. . .!!>.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係我地中五既同學仔既last day!估唔到五年咁就冇左lu..唸番起當初上堂時...好多人都訓覺..傾計..發夢..既種種事物...一切都係我腦海裏面..記憶猶新!臨離開前個幾個school days,個個都渣住部相機...影影影...因為個個都想記低自己係中學階段..所識過既朋友仔..教過既老師..同埋學校既每一個角落!
真係好唔捨得唷~話哂都五年呀!話唔傷心都係假架啦...今日哂左D相相喇!張張都留低左我D朋友仔可愛既一面!我一定會好好咁放起佢..唔知到大個個時..自己個樣又變左幾多呢?
事實終歸事實..無論我地有幾唔捨得,有幾傷心都好...始終都係要離開呢間學校...有個好朋友仔同我講:會考既時間好快過架渣..俾心機考完哂..到時大家就大把時間玩啦!

台長: ﹏↓Tracy↓﹏
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文