24h購物| | PChome| 登入
2006-06-08 12:28:55| 人氣152| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

06 07 06

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

06 07 06係一个日子,一个几兴奋但唔敢期待的日子……
下个月的6号,我二表哥就会係加拿大返黎,谂返转头,,十几年冇见了~`上咗小学二年级之后就一直冇见过他了。。
佢係香港出世的,係我上小学二年纪果阵……差不多哩个时候吧~`移民过咗加拿大,之后就一直冇见过面。今次他返黎除咗因为真的好耐冇返过中国见我地之外,仲係为咗我而返来的。。办手续,,带我出国……所以哩一日可能都係我人生中的一个转折的开始吧!
十几年冇见,今次他返来我当然兴奋啦,,但我又唔太期待,都唔知应唔应该开心!细个果阵成日想出国的,因为自己中意的动漫原创地都係出边,甚至一度将迪士尼作为自己的梦想,希望自己可以同那边的人接触,一齐制作动画,觉得係一件好有成就感的事!!就因为哩样野我细个果阵成日讲“我要出国!!”冇谂到就一句话令我二姨妈(二表哥的妈妈)印象咁深刻,佢一直就将哩件事摆係心上,以前因为她太多野要顾及所以一直没提我出国的事,近哩几年她忽然将哩样野作为了她首要解决的一个问题!她说哩件事令她一直睡不好,好唔安乐。
如果係我仲读书的时候听到她咁讲我会好开心的,,因为我觉得:我终于可以离开哩个鬼地方了!!但宜家我唔知应该开心定伤心好呢~~`

……我谂最伤心果个都应该係我女朋友了,唉~`虽然我地一齐唔耐,但我知佢好爱我的,係真的好爱我,对我好好,从来未试过亦都冇谂过会有个女可以咁爱自己对自己咁好。。佢伤心,我就更加唔开心了~`
佢同我讲唔可以冇咗我唔可以离开我。我真的好开心好多谢佢会咁讲,通常哩D话都係我对人讲的~!我真係唔舍得她,唔想见到佢为我伤心个样啊~`虽然唔知表哥今次返黎係咪就真的搞得成我出去,但他今次返黎除咗为探亲之外其实主要就係为咗返黎处理我的事!搞得成的话,,,半年内或者最迟半年我就真的会出去的了,他曾经对我说过,他会返黎两次,第一次係睇我,帮我办事。到第二次,他再返黎的时候,就係我要离开的日子。。今次,係第一次返黎,之后唔知仲会唔会有第二次了~`!

我同表哥讲我话你今次返黎有时间的话我会带我的女朋友俾你见的,一个好可爱的女仔。。

如果真係出咗国的话我真的唔知女朋友点算,我唔舍得她,但都唔敢同冇资格要佢等我的,因为我知道哩一等,最少都係三四年的事,三四年内会发生的事实在太多了~`而且佢为我付出的已经好多,我唔敢再奢求佢D咩,我宜家每一日都好珍惜同她一齐过的时间,即使见面的时间再短,晚黑见唔到就会上网同佢视频,等佢训了我先训……只係希望可以追返同佢一齐失去同将会失去的时间。


啊~~````我哩几日只牙都好痛!痛到唔想食野!!连讲多句话开下个口都觉得辛苦呢~``唉……牙痛惨过大病啊!!

台長: N’
人氣(152) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

waiting
babe...i promise you that i won’t cry more...because i know you will come back take me....you won’t let me alone.....we won’t become memory of each other....we must together....love each other till death......waiting..
2006-06-09 02:34:15
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文