24h購物| | PChome| 登入
2004-07-02 14:14:27| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

加拿大日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台






今日7月1日,係加拿大國慶~~
一早8點半起身,跟左陳生陳太出去開舖~~

之後3點幾,Esther同亞庭出左黎唐人街搵我,
之後我地過左Prince Island Park,
其實黎左Calgary甘耐都係第一次去!
估唔到原來過左河之後,個Park都幾大!

今日去既人唔算太多,但係居然比我撞到一個人!!
我同Esther佢地企左0係Face Painting個攤擋前面排緊隊畫面,
之後無端端有兩隻手搭落我膊頭,嘩!嚇一嚇再望返轉頭,
哈,原來係Kerrie!佢0係台灣返黎之後一直都無搵過佢,
原本都諗住打比佢,但係成日唔記得,
估唔到竟然會0係D甘既地方同佢相遇!
無見兩個月,佢依然係果個字—型!
比走之前仲型多兩分!哈哈!
一見到佢就不斷拉住佢同佢講國語,
成班人嘻嘻哈哈甘就過左三個鐘!

之後Esther仲問左一個我一直都好想知,
但係又從來都唔敢問既問題!
本來Kerrie都唔係好想答,
但係0係我地既嚴刑迫供下,
佢終於對我地講出真相,哈哈!
不過其實都無話點迫佢既,
我覺得佢份人甘爽,就算我地唔迫佢,
只要問多兩問,佢遲早都會講,
我就係喜歡佢依種性格,
依家D女仔好少可有佢甘直!
其實由我第一眼見佢果時,我已經知道答案,
問,只係為左confirm一下~~

到左6點,因為要同屋企人吃飯,
所以要同佢地講拜拜,
真係有D唔捨得,因為傾到興高采烈~~
今晚又食左好多呀,點算??
一日就係甘樣過去~~


台長:
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文