24h購物| | PChome| 登入
2003-09-30 19:29:31| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003.9.29

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003年9月29日

今日朝早至下晝都係好機械化o既sch life...直到放學, 終於都鬆哂~~hoho~~
亦好興奮~~因為可以上達基屋企一齊睇佢上電視+食野~~~

今餐已經事先講明係我地咁多個夾份請達基~~hoho~~so 佢話買野食我地都唔比~~
一定要我地自己買~~放學之後我地幾個女仔就一齊去左酒泉買野~~叫左d 刺身+壽司~~
o個到冇外賣~~所以要我地自己抽去達基屋企~~hoho~~我地自己買完野之後,
約左達基o係yl plaza 等~~佢冇車我地入去~~8個人一齊撘車~~期間又打電話訂pizza~~
haha~~

去到達基屋企, 果然真係幾靚~~~最鍾意佢o個一set 傢俬~~haha~~我地一入到去就周圍睇~~
之後一路食薯片一路等睇達基上電視~~~hoho~~佢上電視個樣都唔係影得好差~~仲好似影得白左tim~~
haha~~o係電視入面o既佢同平時同我地一齊上堂or 玩o既感覺唔同~~好似上電視正經左~~

haha~~睇完之後就正式開餐, 一路食野一路傾計飲酒~~~haha~~第一次見老師鼓勵學生入酒, 仲狂開紅酒...
haha~~最搞笑candy..比佢搶左杯野黎飲...hoho~~~達基仲講左好多未公開過o既history 比我地聽~~
haha~~聽到我地一個二個we wa 鬼叫..haha..笑死....真係好開心..個個都勁high...又飲到面紅..
kathy+mona 仲癲到拉開左我校裙拉鍊...haha...變態的...嚇到達基即刻走左入廁所...個個都玩到癲哂~
haha~~之後mona 佢地仲o係達基o既客房搵到d 正野...haha....第一時間拎左出黎播...haha...勁搞笑...
candy 睇完猛話核突~~達基真係比我地班人激死...haha..好似好尷尬咁...之後達基話好多野未做..
咁我地班人諗住睇下有咩幫手..就幫佢check 下d app. form~~haha~~其實都冇咩點幫到~~之後又拎左副麻雀出黎打~~
副麻雀超正呀~~`真係好似以前d 馬吊咁~~haha~~不過再大隻d 會好d~~~打左幾舖達基就拎左d 燕窩+鮮奶比我地食~~
haha~~佢真係招呼週到~~所有正野都比哂我地食~~我地食完之後佢就車左我地幾個住tsw o既番去先~~本來想玩夜d~~
最衰第二日要番學~~佢又未做好哂野啦~~唯有等friday 再玩過~~hoho~~我地仲集體冇做第2日o既功課...

番到屋企沖埋涼~~同玉樹傾左陣電話~~就同pooh 玩左陣icq~~多得玉樹通知喳..如果唔係我都唔知pooh online..
offline 之後執下檯面d 野~~都2點lu...玩左成晚...都幾開心~~

今晚好似係唯一一晚冇......

台長: 。E s t h e r 。豸勺
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文