24h購物| | PChome| 登入
2004-08-24 13:10:51| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

布吉島旅行事.記 (二)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黎到呢個行程既第二天
朝著在主內安息既目標進發

一早起身. 7:00am
成家都未起身之際
獨個走出露台
去親親那造物主
面對著美麗既海灘
藉大自然
感受主.雅各書:)

之後好趕咁食早餐
然後就搭"大飛"
去呢個哈哈島

陽光與海灘
有玩下水
玩完我都係咁易沖下身
但係果度啲水喉
真係好弱
比泰北還要差!!
而大部份時間都
係坐起張沙灘椅度
休息.訓覺
著實好享受那安靜
太好喇
呢度有好靚既風景
唔睇多兩眼就真係太浪費!

黎到12:15pm
我地食lunch
起一間位於海邊既
"大飯堂"-->發覺呢度啲可樂冇氣架
食完大家影下相
之後又搭番船番黎
酒店
有兩個鐘休息
我同媽咪去左附近
既一間便利店買野食
而亞德就同爸爸
去左游水(起酒店既泳池)

大約4點鐘
我地出發
去左腰果廠
嘩,原來啲腰果未經加工之前係好得意架!
可惜冇影到相
然後
我地又去燕窩店
原來啲人採燕窩好殘忍架喎
會搞死啲燕子同燕子仔
所以大家都係小食為妙

呢件事令我睇到
人已經冇起神俾人既事上盡忠喇
因為人冇管理好呢個世界
反之卻去破壞
唉~

今晚我地去食自助火鍋
都OK喇
最後行完生果街就番酒店
今日都好早訓到
9:15pm~

P.S.仲未搵到7-eleven
起個旅行團中
有一家係基督徒呢~
佢地教會起大埔
我父母梗係冇放棄同佢地
傾計既機會啦!

...第二日.記
         11:00pm泰國時間

台長: 執紫
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文