24h購物| | PChome| 登入
2003-06-29 01:41:01| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6月27日晚

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢一晚,係我有生以來最無助o既一晚!! 我有事我唔開心, 諗住有人尋晚話會搵我, 我等佢打黎先訴苦, 但係等左一晚都等唔到... 卒之忍唔住自己打電話搵人但係就不得要領, 第一個就搵唔到我已經唔想再搵, o個一刻我呆坐當場, 一直都無為左唔開心而喊o既我唔知點解眼淚會自己流左落黎... 好耐好耐之後,喊累啦, 唔覺唔覺訓著左, 但係我就成晚都發惡夢, 我好驚, 但係無人可以陪我幫我, 我扎醒訓番再扎醒再訓番, 就係咁樣過左一晚~

呢一役後, 我發覺原來我好易俾人呃, 原來我忍耐力好強, 原來我無咩朋友, 原來我一直都係一個人生活, 原來所有我以為自己有o既野我都係無o既...

台長: 史加力
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 亂吠篇 |
此分類下一篇:距離
此分類上一篇:是不是這樣的夜晚你才會這樣的想起我

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文