24h購物| | PChome| 登入
2013-03-10 20:38:45| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

share開心事~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都話我會好少打blog架啦....哈哈....但今次唔打唔得.....

 

1)早幾日....阿爸黎左我公司做....但我同佢工作範疇唔同...

唔會見到大家....(呢個係老細既精心安排...)哈哈

 

2)家姐終於拍拖啦,哈哈哈,仲開心

因為我知道個男仔應該都好好,因為佢好孝順

孝順既男仔多數都唔差既!哈哈

我今日特登去同婆婆講呢件開心事

我知道佢生前好擔心家姐,我想佢放心

原來家姐遲d想帶呢個男仔比婆婆見,我都覺得好感動

 

3)之前靜雯話想搵阿儀幫手化妝,我覺得無乜問題

遲d先搵佢啦,但我個fd好似驚我搵返阿儀會唔知點咁

我同佢講,放心啦,無事喎

 

頭先上阿儀blog睇下佢最近點,佢生活得好開心呀

我都覺得好開心,佢近期夠膽死喺個blog度讚我

哈哈.....我諗佢老公應該無睇呢個blog掛

無論如何,我都會好好祝福佢!^^

台長: edwin626626

您可能對以下文章有興趣

人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文