24h購物| | PChome| 登入
2002-05-19 11:32:17| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【忽然日記】謝絕探訪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天是五月十九日 星期日 晴

現在是早上11:09,我很早便起床,昨夜和友人去了JAZZ BAR和遊車河,都唔算玩左成晚,只係大家聊聊天那般.大約2:45PM便回到家,上網,見到一個朋友上ICQ,便和他聊一會,到最後甚至傾左一陣長途,感覺一D都唔好,因為要比錢.然後上床睡覺去了.整夜的心情有點怪怪的,因為我有一個怪怪的念頭,我想斷絕和外間某程度上的一切聯絡,除了一班固定的朋友外,我忽然唔想和其他任何人扯上關係,我想自閉,好想躲在一個只屬於我的角落,我突然覺得好煩,因為我覺得好似我想致電某人,我又要諗怕唔怕阻礙人,我常常做事也顧及人家感受,我約人出街,又要想想他在做什麼,會否煩了人.想搵人陪下都要為人家想太多的理由和藉口.看來我有點忽略自己,好似無咩人會理我感受咁,都無咩人知我想點.如果我唔再搵人,可能我會改變理自己多D,可能咁樣會生活得開心D,我不知道今天會有快樂還是不快,但今天我會,謝絕探訪.

突然想起霆鋒的啟示錄:從今天開始那個都不愛!

台長:
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文