24h購物| | PChome| 登入
2009-06-04 16:58:19| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/6新《東張》新手!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自從上星期有同事要請假,客串咗一日新《東張》外景,仲第一次係做野時撞到朋友(Connie),我同Connie影咗張相呀!


今日,我又係頂人放假,原本我係會去做突發,但係之後又轉咗做廠,一個未睇過新《東張》出街的人,去做《東張》,哈哈!即刻上mytv溫書!

喺廠我仲第一次見到港女新聞之花,其實佢真人都幾正,見到佢,亦到不其然令我諗起“Rainbow”,講野時好字正口腔圓,平時講野都充滿自信嘅成熟女人,但感覺一啲都唔平而近人!

我亦都知道,自從佢喺專欄同埋電視《星期日檔案》發表過港女言論之後,好多香港男人都唔鍾意佢,唔知連帶同《東張》收視低有無關呢?哈哈!

不過又叻又靚的女人,唔止令女人妒忌,連一啲自卑的男人都會睇唔順眼嘅!或者佢識得平日加返個親切的笑容,會好好多。

台長: 幸福小惡女
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 美麗指甲 |
此分類下一篇:4/6好在係今日唔係尋日...
此分類上一篇:《謎》之晩晚都要well well WELL!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文