24h購物| | PChome| 登入
2009-02-22 23:55:32| 人氣118| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21/2 TVB半天遊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日開最後一日大廠,所以早咗返去影相留念!



其實今次開廠幾位主持真係相當唔錯,佢地每次都輪住請食飯,一係就請飲野,令我慳咗唔少,haha!

下午,我無跟埋個廠,因為有一樣更加重要的事要做,就係我屋企人參加咗公司搞的親友電視城半天遊~等媽媽同家姐都知吓我返工的地方係如何!

行程一,先去一廠,但由於拍攝緊(即係我做緊嗰個節目),所以佢地無得入去!

行程二,去發射衛星,古裝街,民初街!

行程三,去Canteen之一的西餐廳食個茶點,一人一份紀念小禮品之餘,仲有玩下遊戲!哈哈!比我贏到份禮物返嚟!

去到四點半鐘完結~


之後就去咗又一城食飯兼睇<<咩都得先生>>,喺等入場之時,見到小君同Kalson喺播宣傳的電視出現,係佢地早前睇<<一百萬零一夜>>時被訪問的片段!其實之前Jason已經話喺街食飯見過條片,今次就比我成家人都見到!大家都見到小君的男朋友係點樣啦~~

台長: 幸福小惡女
人氣(118) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文