24h購物| | PChome| 登入
2008-12-02 14:06:39| 人氣225| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1/12風聲鶴唳之百分之七

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

百分之七,好似唔係好多,但對於今日公司要裁二百一十二人嚟講,呢個數字絕對唔少。

每個人,都今日唔知今日事的情況下返工,而我更加一返工,第一時間去咗睇公司醫生睇咗痛到就死的喉嚨先,萬一真係不幸被裁,咪醫療福利都無埋!

上到office,氣氛何奇平靜.....愈係咁愈恐佈...唔知幾時會收到通知...

Lunch之前,就收到消息,有識得的人被裁,裁中的同事喊,有啲女仔都喊埋...我都唔識講咩好...之後admin的同事見佢地喊到眼腫,就講比我地知,我地部門要通知的都通知咗,好在的係,原本要裁七個,但有三個自然流失,佔咗三個位,唔係可能有更多不幸的人。

自己雖然能夠被過一劫,不過心情都唔好得去邊。不過與此同時,我亦都即刻同Super請新年假,不過佢只係比我請一月,二月唔得...即係我去唔成東北了...二月唔去,就唯有下年啦!

放工即刻同家姐去報埋新年同屋企人一齊去的旅行團!終於有返啲心情啦!


P.S.>>>>
又病又水腫,腫到有三眼皮...好似浮屍...

台長: 幸福小惡女
人氣(225) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 美麗指甲 |
此分類下一篇:7/1全公司人等"M" Come!!
此分類上一篇:28/1人心惶惶

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文