24h購物| | PChome| 登入
2005-11-30 03:22:44| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見見太空人爸爸

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

極速食完個M記板燒豬扒飽餐,就走左返去上李生的堂,諗住同佢講會早走,點知等左佢半個鐘都仲未見人,所以就揾返Andriy出發去見“爸爸”.

係課室又見到阿聰叫人參加陸運,咁奇~點解唔係新一屆做呢?相信最高尚宮都好明白“賴”野的感覺.

落到去我地一齊見到Jojo,Jojo的一句稱呼Andriy,嘩~Jojo真係玩野咩~都唔知比咩反應好...哈哈.

之後我地就開始長征,去將軍澳了~係途中聽到小道消息,真係辛苦晒Andriy了~愈講愈有鬼呀!小說為妙,唔講咪無囉~係保守黨的方式.(再唔係攞個波波寫野上去,再放上天,話比“爸爸”知!)

去到運動場,我同Andriy都要貼上一個“精英運動員”的貼紙,雖然大家都叫係校隊,但真係有點慚愧...原來今日要幫編委會影埋相添,真係Andriy大安指意我有帶相機,萬一我無帶點算.(咁我確實又係會帶的!)我就捉埋Andriy周圍影下相留念,太空人的紙板都唔放過,影左先算~
我地因為準時到,所以都可以好容易咁揾到個好前,同無咩阻擋的位坐~等多半個鐘,費俊龍同聶海勝先到,節目先正式開始~我地已經有點發呆,再加埋又悶的問答環節,真係要尋求方法去提神~
又唔知今日的活動我地會唔會上電視,正如Andriy所講,我地呢期成為交際界紅人~哈哈~但完埋今日呢個活動,公關工作可以暫停一下了.

個幾鐘之後完晒成個活動,又坐返車返學,返來時大家都頂唔順,瞓著了~

P.S.>>>>
十二月聖誕假前的功課,就來將我浸死了...做呀!做呀!做呀!

台長: 幸福小惡女
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文