24h購物| | PChome| 登入
2005-05-19 00:15:53| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

可能會更忙~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


本來今日都唔係咁緊張,但係聽左tips之後,反而係咁諗住,覺得如果係問我呢D問題,實死~膽粗粗,上完堂<深度報導>就飛出去~

去到那個地方,兩個對我一個,問返我之前的參與過的經驗,我個刻突然反應變得比平時快,係咁講!唔知同尋日剛剛係Jojo堂present完有無關係呢?之後又引申問左我兩個假設性的問題,答成點呢?ok掛...

而家我擔心的就係會同拉B做埋同一樣的工作,會唔會變成一舊黑炭呢???

諗一諗,今年Summer將會有三份part time係手,真係可以填晒放暑假的慢長時間~比上年有過之而無不及哦~

台長: 幸福小惡女
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文