24h購物| | PChome| 登入
2005-01-31 00:28:10| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開工啦~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日開始我的“新春大吉開工月”啦!雖然而家未新春,但改返個大吉大利的名,利一利個生意額先得!

唉~個場原來真係好死,好少人流,比雅蘭仲要差,我明日上次阿心有幾咁悶了...今次我公司又多左一個檔,係賣日本零食/泰國零食/孖人牌/塑膠家品,好彩唔洗我睇埋暏,但我都要睇埋廚具用品個part~~個場都係做office Lady生意多,但今日我個D Esprit貨總體都唔錯,起碼比一般百貨公司好~但時間好鬼難過,雖然窗外的景觀好正(係維港景色,但今日好大霧~),但就係睇到出面,就會覺得時間過得好慢......白天等天黑,天黑等放工...不停等...
終於等到十點,即刻走人~~

好累了~~

台長: 幸福小惡女
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文