24h購物| | PChome| 登入
2004-11-16 20:43:47| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我係史官

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日上藝術史,哈哈~又有攪笑野

一堂好悶好悶的藝術史到底有咩好笑?就係原來<身驕肉貴>入面,杜文澤係度整個D藝術品,原來係抄一個有名的藝術家Marcel Duchamp,將個車輪放係張櫈上面,又係第一個將蒙羅麗莎的微笑改裝的人,唔上呢一堂唔知真係有人咁無聊~~~

頂癮就係我地好唔明點解咁都會值錢,阿Sir用左一個比喻,佢問我地點解Nike個一“take”的鞋會值五百蚊,而好以蕉咁樣的圖案就唔會值錢,拉B又係度玩野,佢話:“或者都會值錢,可能係Nike同蕉蕉的Cross over的別注版.”問你死唔死,有D咁樣的學生......拉B仲提我要打上日記添~我就一定會打啦!佢又話我係一個史官,都可以咁講啦~,不論開唔開心,我都喜寫底發生的事,又喜影相,都係幫自己留下係呢個世界上的記憶,人的腦容量係有限ma~

一直都覺得教藝術史的Patrick Luk好似一個人,今日先發現原來阿Sir都有型的一面,講的唔係佢一向的全身黑色衣著,佢係度講一句“Watch your language!”,嘩~真係無得頂!!唔講粗口的人好,唔喜人講粗口的人更好,有更好修養~~

P.S.>>>>
好多人留意我的新套呀~~~有人留意到我的指甲哦~~

台長: 幸福小惡女
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文