24h購物| | PChome| 登入
2004-11-13 01:50:10| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11/11多事幹

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


近排好多事要去諗野,真係個腦都無咩空間多餘出來......一樣未完又一樣...又一樣...

政治學呢一堂真係幾Funny~~鄭敎授係一個幾有趣的人,但今日我地個個比佢玩左,佢抄左一大篇理論的個board度,我地睇得好鬼辛苦,因為D字好細粒,點知係我地差唔多抄7完的時候,佢話會去影印...O晒咀囉...
佢今日講課的內容,突然令我諗返以前的經歷,由德貞好巧妙咁來到珠中,又好有機遇咁係度遇到接住發生的人和事,之後就係新聞系的日子,有平淡,有順暢,亦都有好多個估佢唔到的事發生,令到我有唔少感慨...

學校而家兩部飲品機,變左好似抽獎機咁,買一包飲品就會掉多一樣野出來.而呢一樣野可能係多一罐飲品,又或者會係小禮物,今日大家就好高興咁去買野飲,Candice攞到一架有可樂車牌的Ford甲蟲車仔,又比阿豬攞到一隻手表,好攪笑啊~買野飲有手錶,雖然隻手機可能係凍到壞左...嘉敏仲好笑,有現金獎,部飲品機找多一蚊比佢,哈哈~~

上完電視工程個一堂,我就同拉B落左去Library,揾下人去BBQ,我地好似愈講愈大聲咁,阿權都行左過來叫一叫我地~~離開的時候,我以為阿權同我say bye,原來佢係想叫我等埋佢放工之後一齊去食下野.

阿權今日問左我一個問題,呢個問題係好多人一齊估的.大家來估估~~一個好的潮人去試左一樣好潮又激的野,結果死左,到底係咩??(我第一樣估的係電動牙刷)哈哈~~我係最遲聽到個問題,但最快答到又係我~~~


台長: 幸福小惡女
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文