24h購物| | PChome| 登入
2004-02-23 19:18:53| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太離譜了!!!唔合理!唔公平!!無制度!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日上完堂<中外新聞史>後,落去睇下報告板有咩新野時,真係火都離埋!!
有一張notice寫住我同埋孔明仲有十幾人的名,內容係要我地無選擇地調到星期五,第二個時段第二個人教的個班<新聞專業電腦>,而我地本來選科時選好了星期三上<新聞專業電腦>...點解無啦啦要比人開刀,調去一個唔係我所選擇的時間~~唔公平!

入去問下個系助教,佢的回覆係:“因為星期三個一堂爆左人數,而你地星期五個個時間係空的,所以就調左你地去.”
而最大的問題係,個一班只有40人,但我地都唔係爆左之後的人數,所以點都講唔通,點解要我地一班先選星期三的人,去就一班遲選星期三的人???
選科的程序係先到先得的,所以先選到,就無理由要比人調走,否則選科當日就唔洗人人咁早就走返去,又要排隊啦!!!

而我選星期三個一科時,係第24個,所以我點樣都係星期三呢一班的人.
仲有一個問題就係,星期三同星期五兩班雖然都係<新聞專業電腦>,但就係由唔同的講師去教,而唔係同一人,所以我地唔選個一個人教的個班,當然有我地的原因,而個一班無人選,就唔應該用我地呢一班早選的人去填上!!

堂呢個系助教說服唔到我地時,佢就搵過一個人幫手,個個就係我地新聞系的系務的,比系助教高一級,但佢對我地講的一番話仲離譜...:“本來<新聞專業電腦>只可以收40人,不過因為出現左問題,所以超過左修讀的人數,個系統都無截人,而我地查過你地星期五係無堂的,所以先會調你地去星期五,而你地都要為其他的同學著想.因為如果人人都話先到先得,咁邊度可以個個都咁樣...如果你地個個時間(星期五)真係唔得,我地先再同個D遲選的同學去講,叫佢地去調,不過咁就會好煩,到時仲亂.而你地有工要返的,可以寫個證明來,我地盡量安排,同個導師講下多修一兩個,但而家十幾人真係唔得...一係咁啦~你地聽日返來加退選時就試下改選返星期三,睇下有無人改左唔選星期三啦~~先到先得咁就最好了,好唔好??”

佢呢一番話用係一班遲選的人身上就差唔多,我地個個都係40人之內的,真係唔明點解要我地特登去改law,既然點都要人改,點解唔叫遲選的人呢?而且前言不對後語,一陣又話唔可以個個先到先得,一陣又叫我地聽日先到先得去改選,到底邊句真??無理由亦不能接受.

我就係選左個個時間,所以我唔會動搖的~~佢要工作證明,我咪比佢law~~

係我的,點都係我的.

主任講得無錯...一個本來係社工出身的人,佢的想法只會係諗到小眾,講規舉講紀律係唔得的,想法唔夠廣,只會做到得此失彼.

台長: 幸福小惡女
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文