24h購物| | PChome| 登入
2011-04-13 00:45:45| 人氣338| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


http://www.youtube.com/watch?v=m5KOIoxULUw&feature=related


我有時不夠運氣 點樣努力都盞嘥氣
咁你唔通叫我去 將最鍾意都放棄
去到最後見到的你 做到死有千呎屋企
但你無自由無得嬉戲 放棄了自己

我只係想 一世有 Band 夾 你太多說話亂吠亂咁插
我窮我有風格 我唔做跟班鴨 我最多一邊夾 Band 一邊執垃圾

請你唔好再話我 夾 Band 搵兩餐聽衰收尾
請你唔好再放屁 我鍾意 我鍾意餓死
去到最後的一口氣 做到死有新款手機
但你無自由只得束縛 錯過了時機

我只係想 一世有 Band 夾 你太多說話亂吠亂咁插
我窮我有風格 我唔做跟班鴨 我最多一邊夾 Band 一邊執垃圾

怕有一天我得咗 無嘢可以阻到我 你咪囉嗦

我只係想 一世有 Band 夾 你太多說話亂吠亂咁插
我窮我有風格 我唔做跟班鴨 我最多一邊夾 Band 一邊執垃圾
我窮我有風格 我唔做跟班鴨 我最多一邊夾 Band 一邊執垃圾 唔要咁慘~~~

台長: 血濺妖雯
人氣(338) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 音樂 |
此分類下一篇:絶望Billy
此分類上一篇:聖誕歌 Last Christmas

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文